Siparişler 2 iş günü içerisinde kargoya verilir, 1-4 iş günü içerisinde de size teslim edilmiş olur. Kargoya verilince kargo takip numarası mesaj olarak gelecektir. Gelen kargo takip koduyla siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.
Not; Kampanya döneminde aldığınız ürünler yoğunluktan ötürü ortalama 2-4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir.
Kargomu nasıl takip ederim ?
Sipariş sonunda size iletmiş olduğumuz kargo takip numarasını 'Sipariş Takibi' bölümüne yazmanız yeterlidir.Buraya tıklayabilirsiniz.
Kargom gecikirse ne yapmalıyım ?
Sipariş oluşturmuş olduğunuz günden ortalama 2 iş günü içerisinde kargolarınızı şubeye teslim etmekteyiz.Kargonuzun teslimat süresi ortalama 1-4 iş günüdür.Maksimum 4 iş gününü geçmiş kargolarınızı sorgulamak için siparişinizi getirecek olan kargo firmasının müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilir, siparişinizin durumunu sorgulatabilirsiniz.Tüm bu aşamalardan sonra 0533 374 03 50 nolu müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilir problem yaşadığınız olay için destek alabilirsiniz.
İade olan ürünlerde kargo ücreti ödeniyor mu ?
Tarafımıza iade olarak gönderilen ya da kargo tarafından dağıtıma çıkarılıp müşterinin adresinde bulunmaması gibi durumlarda dahil olmak üzere kargo ücreti iade edilmemektedir.Sunulan kargo hizmetinin bedeli kargo firması tarafından kesilmektedir.
Beklediğim model ne zaman güncellenir ?
Geniş bir ürün yelpazesi olan Lutvelizade tüm ürünlerini belirli periyodlarda ve sık sık güncellemektedir.Sizde beğendiğiniz ama şu anda tükendiği için alamadığınız model geldiğinde ilk benim haberim olsun diyorsanız beklemiş olduğunuz modelin sayfasına giderek 'gelince haber ver' butonuna tıklamanız yeterli olacak.
-Mağazanızın çalışma günleri ve saatleri nedir?
Mağazamız hafta içi ve cumartesi günleri 10.00-20.00 arası hizmet vermektedir, Pazar günleri kapalıdır.
-İade işlemleri için ne yapmam gerekli
İade işlemleri için iade sayfasına göz atmanız gerekmektedir Burayı tıklayabilirsiniz
-İade için gönderdiğim ürün size ulaştı mı?
İade için gönderdiğiniz ürünler bize ulaşınca sms ile bilgilendirileceksiniz.
Aksesuarlar da iade veya değişim var mı ?
,
Kolye,küpe,bileklik vb. Aksesuarlar ürünlerimiz ancak ambalajı açılmamış,denenmemiş,bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.Aksesuarlar garanti kapsamında olmamakla birlikte herhangi bir kararma ya da düşme sonucunda tadilat,iade ya da değişimi mevcut değildir.
-Kapıda ödeme var mı?
Kapıda ödeme yoktur maalesef. Yalnızca banka kartı ile web sitesinden online ödeme yapabilirsiniz.
-Müşteri hizmetleri hattı çalışma saatleri nedir?
Müşteri hizmetleri hattımız hafta içi 09.30-18.30'da açıktır. Cumartesi pazar günleri hattımız kapalıdır. Whatsapp ve instagram mesajlarınıza da ilk iş günü dönüş yapılmaktadır.
Kargo ücreti kaç TL'dir?